Szybka, wiosenna dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie

Schudnij raz na zawsze ze smaczną dietą!

Przy wyborze odpowiedniej kaloryczności jesteś w stanie schudnąć nawet 15-20 kg w kilka miesięcy! Twoje cukry będą na stabilnym poziomie a Ty będziesz tryskać energią🙂

dieta-wiosenna-niski-indeks-glikemiczny-okładka

Dla kogo jest ten ebook?

Dla osób pragnących schudnąć raz na zawsze, bez wyrzeczeń!

Dla osób poszukujących zdrowego i zbilansowanego planu żywieniowego, dostosowanego do wiosennego sezonu 🌸

Dla osób, które chcą wprowadzić pozytywne zmiany w swoim życiu, zachować energię i zadbać o lśniącą skórę☀️

Dla osób mających problemy z niedoczynnością tarczycy.

Dla osób chorujących na Hashimoto. 

Dla osób z insulinoopornością.

Dla osób z endometriozą.

👉 Dieta zawiera podpowiedzi co do wymienników do mięsa czy mleka. 

Jakie rezultaty osiągniesz?

Spadek masy ciała

Dzięki zredukowanemu indeksowi glikemicznemu unikniesz wahania poziomu cukru we krwi, czując stałą energię i lepsze samopoczucie. Dobierz swoją kaloryczność z  kalkulatorem.

Stabilizację stężenia glukozy

Moja dieta z niskim IG pomaga regulować poziom cukru we krwi, co sprzyja utracie zbędnych kilogramów, dzięki dobraniu odpowiedniej kaloryczności.

Wygładzenie skóry

Dieta przeciwzapalna korzystnie wpływa na skórę, wspierając jej naturalne piękno i zdrowy wygląd.

Wsparcie pracy tarczycy

Dzięki specjalnie dostosowanym posiłkom, dieta wiosenna nie tylko pomaga w regulacji wagi i kontrolowaniu cukru we krwi, ale także może wpłynąć na redukcję stanów zapalnych i poprawę funkcji tarczycy, przynosząc ulgę w codziennym funkcjonowaniu.

Jakich zmian można oczekiwać:

Zbilansowany poziom energii

Dzięki właściwie skomponowanym posiłkom o niskim IG poczujesz stały poziom energii i lepszą koncentrację w ciągu dnia.

Spadek napięcia i stresu

Odpowiednio dobrana dieta może wpłynąć na Twoje samopoczucie psychiczne, redukując napięcie i stres.

Lepsza samokontrola

Zmniejszone wahania poziomu cukru we krwi pomagają utrzymać zdrowe nawyki żywieniowe.

Mniej podjadania w ciągu dnia

Dzięki bardziej stabilnym cukrom, rzadziej sięgniesz po przekąski!

Lepsze wyniki tarczycy

Badania pokazują, że wyrównanie niedoborów oraz przeciwzapalna dieta w chorobie Hashimoto może pomóc obniżyć przeciwciała czy TSH.

Zobacz kilka opinii o ostatniej diecie zimowej w tym stylu:

Jakie pliki otrzymujesz:

Nie wiesz czy ta dieta jest dla Ciebie?
Sprawdź listę zakupów i zobacz czy są w niej produkty, których nie lubisz!

WAŻNE:
Posiłki są proste, większość ugotujesz w 10-20 minut, ale nie jest to dieta super szybka z gotowców. Potrawy możesz wymieniać dowolnie między dniami – w ramach danych śniadań, obiadów i kolacji 🙂 

Jeśli masz problem z dobraniem kaloryczności diety skorzystaj z kalkulatora.

Zobacz moje dania:

  • ODŻYWCZA OWSIANKA DLA MIKROBIOTY (IG: 37)

  • WIOSENNY MAKARON PAD THAI (IG: 51)

  • LEKKIE SIN CARNE Z CIECIERZYCY (IG: 46)

  • WIOSENNY TOST JAJECZNY (IG: 45)

  • DOMOWY CHLEB PSZENNO-ŻYTNI (PRZEPIS NA 10 PORCJI)

  • SPAGHETTI ALLA CARBONARA (IG: 52)

  • LIKOPENOWY ODŻYWCZY KURCZAK (IG: 55)

  • ŚNIADANIOWY BAJGIEL Z JAJKIEM (IG: 57)

  • SEZAMOWY KURCZAK Z WRAPEM (IG: 55)

  • DOMOWY WRAP ORKISZOWY (PRZEPIS NA 4 PORCJE)

  • ROZGRZEWAJĄCA SAŁATKA Z FETĄ (IG: 58)
  • ŚNIADANIOWY CROISSANT (IG: 51)
  • KOPYTKA Z SEROWYM INDYKIEM (IG: 63)
  • PULPECIKI WOŁOWE Z CZERWONYM RISOTTO (IG: 48)
  • JAJKA PO TURECKU Z WRAPEM (IG: 53)
  • KALAFIOR CURRY Z MORSKIMI KOTLECIKAMI (IG: 31)
  • ODŻYWCZE OWSIANE PANCAKES (IG: 42)
  • KOLOROWY OMLET (IG: 36)
  • EKSPRESOWA PIZZA (IG: 56)
  • WIOSENNY BOWL (IG: 41)
  • HUMMUSOWE GRZANKI (IG: 38)
  • BURACZANE KASZOTTO Z KURCZAKIEM (IG: 29)
  • WARZYWNY GULASZ Z ZIEMNIACZKAMI (IG: 60)

Dodatkowe przepisy:

  • PEŁNOZIARNISTE PANCAKES Z JOGURTEM CYTRYNOWYM I OWOCAMI (IG: 53)
  • TOFU PANCAKES (IG: 44)

Dlaczego ja?

Jestem doświadczoną dietetyczką z pasją do zdrowego odżywiania. Pracuję z ludźmi od ponad 10 lat, wspierając ich w osiąganiu lepszego zdrowia i komfortu. Moje doświadczenie obejmuje pracę z tysiącami pacjentów, prowadzenie licznych szkoleń dla dietetyków, wydanie trzech książek, uczestnictwo w prestiżowych konferencjach branżowych oraz obecnie rozwijanie wiedzy podczas prac nad doktoratem. Razem odkryjemy tajniki diety z niskim IG, przeciwzapalnej i dopasowanej do Twoich unikalnych potrzeb. Daj sobie szansę na zmianę.

Jako ekspertka, pisałam artykuły i udzielałam wywiadów w wielu magazynach branżowych jak:

FoodForum, BodyChallenge, Naturoterapia w praktyce, Onet, Onet Rano

FAQ

W celu określenia kaloryczności możesz skorzystać z mojego kalkulatora. SPRAWDZAM

Białko – 25%, Tłuszcz – 35%, Węglowodany – 40%

W zależności od kaloryczności diety – średnio 35 gramów na dobę. To ważne, by Twoja mikrobiota miała szansę być jak najbardziej różnorodna. Udowodniono, że mikrobiota ma wpływ na stężenie glukozy jak i TSH. 

W zależności od kaloryczności – około 900-1100 mg wapnia (czyli dokładnie 100% zapotrzebowania), cynku – między 14 a 16 mg (czyli dokładnie 100% zapotrzebowania) a żelaza ok 20- 21 mg, gdzie zapotrzebowanie u kobiet wynosi 18 mg więc wszystko zostało spełnione tak byś miała odżywczą dietę.

Jak najbardziej jest dla Ciebie, pomoże Ci uregulować stężenia glukozy oraz insuliny na czczo.

Tak, jak najbardziej. Kobieta karmiąca powinna spożywać dietę różnorodną, nie ograniczając żadnych produktów.

Nie polecam w takich stanach tej diety.

Nie polecam tej diety dla kobiet w ciąży.

Nie polecam tej diety dla kobiet w ciąży. Nie zwróciłam tu uwagi na aspekty wtedy ważne jak np brak serów pleśniowych itd.

Napisz maila na dietetyk.ihnatowicz@gmail.com // możesz też napisać na instagramie ale nie zawsze mogę tam odpisać:) 

Skontaktuj się proszę na adres: kontakt@paulaihnat.pl – pomożemy najszybciej jak to możliwe:) 

Tak, faktury wystawiane są automatycznie do każdego zamówienia. Jeśli coś jest nie tak – napisz na adres: kontakt@paulaihnat.pl – pomożemy najszybciej jak to możliwe:) 

Płatność ratalna jest obecnie dostępna za pośrednictwem Przelewy24 – przy zamówieniach za min. 300zł

Skontaktuj się proszę na adres: kontakt@paulaihnat.pl – pomożemy najszybciej jak to możliwe:)

Tak, Twoje dane są bezpieczne, gdyż nasza strona jest zabezpieczona szyfrowaniem/certyfikatem SSL (Secure Socket Layer) to standard bezpieczeństwa, który umożliwia szyfrowanie danych podczas transmisji z serwerem. Dzięki temu znacznie zmniejszone zostaje ryzyko, że poufne dane użytkownika sklepu internetowego przedostaną się w ręce cyberprzestępców. Obecność certyfikatu SSL potwierdza symbol kłódki, który powinien znajdować się obok wpisanego w przeglądarce adresu strony internetowej. Po kliknięciu wyświetli się komunikat informujący, że połączenie jest bezpieczne. Strona bez certyfikatu zamiast zieloną kłódką zostanie natomiast oznaczona trójkątem z wykrzyknikiem w środku.

Zgodnie z regulaminem i obowiązującym prawem, nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak masz zastrzeżenia – napisz do mnie. Postaram się to wyjaśnić.