e-Book: Szybka, wiosenna dieta – niski IG

(3 opinie klienta)

99,00 

7 dni, 3 posiłki dziennie, czyli 21 prostych i wyjątkowo smacznych przepisów – wypróbuj gotową dietę o niskim indeksie glikemicznym!
+2 posiłki extra!

Gotowa dieta stworzona z myślą o każdym, kto szuka równowagi i zdrowia  – bez zbędnych wyrzeczeń. Przepisy na potrawy, które pomogą Ci unikać skoków cukru we krwi, poprawią trawienie i będą wspierać metabolizm. Większość posiłków ugotujesz w 10 – 15 minut!

Makro: Białko – 25%, Tłuszcz – 35%, Węglowodany – 40%
Błonnik: W zależności od kaloryczności diety – średnio 35 gramów na dobę (w zależności od wybranej kaloryczności)
Kaloryczność do wyboru: 1600/1800/2000/2200

Nowość! Dokup dietę dla partnera. Jeśli chcesz gotować razem ale nie wiesz ile produktu kupić – dokup za jedyne 20 zł inną kaloryczność. Specjalnie dla Ciebie stworzyłam też 2200 kcal aby Twój mąż/partner jadł razem z Tobą!

dieta wiosenna-niski indeks glikemiczny-okładka
dieta wiosenna-niski indeks glikemiczny-okładka
This item: e-Book: Szybka, wiosenna dieta – niski IG 99,00  99,00 

Kup drugą kaloryczność za 20zł!

Aby dokupić drugą wersję zaznacz poniżej checkbox i wybierz kaloryczność drugiej diety

1 × e-Book: Szybka, wiosenna dieta – niski IG 20,00 
Kaloryczność

Czy kiedykolwiek marzyłaś o diecie, która nie tylko przynosi korzyści zdrowotne, ale także podkreśla walory smakowe Twoich ulubionych dań?

 Mój wiosenny jadłospis pełen pysznych nowalijek – stworzony we współpracy z doświadczonym kucharzem z Bydgoszczy został zaprojektowany z myślą o osobach, które pragną znaleźć skuteczne i pyszne rozwiązania na swoje problemy metaboliczne.

🍲 Smaczna i pyszna:

ta dieta to nie tylko ograniczenia i nakazy. To kulinarne doświadczenie, w którym smak i przyjemność jedzenia idą w parze z troską o zdrowie. Znajdziesz tu mnóstwo przepisów, które nie tylko wspierają kontrolę cukru we krwi, ale także wzbogacają codzienny jadłospis pysznymi daniami!

⏱️ Szybka i wygodna:

wszystkie przepisy są zaprojektowane z myślą o Twoim napiętym harmonogramie. To niezwykle proste i szybkie dania, które pozwolą Ci cieszyć się zdrowym odżywianiem nawet w czasie najbardziej intensywnych dni.

💰 Ekonomiczna i współtworzona z kucharzem:

jadłospis nie tylko wspiera Twoje cele zdrowotne, ale także uwzględnia Twój budżet. Kucharz zaprojektował posiłki ku lepszemu zdrowiu, kreując przepisy oparte na sezonowych produktach i dostosowanych do Twoich preferencji.

WIOSENNY-BOWL

🌱 Przeciwdziała stanom zapalnym

Dieta bogata w antyoksydanty, które wspierają zdrowie przeciwdziałając stanom zapalnym i zapewniają energię na cały dzień. 

🥗 Elastyczna i różnorodna

Potrawy możesz dowolnie wymieniać między poszczególnymi dniami (w ramach posiłków: śniadań, obiadów i kolacji), co sprawia, że jesz to, na co masz w danym dniu ochotę, a nie to, co narzuca Ci plan.

🎣 Pełna wartościowego białka

Wzbogać swoją dietę w wartościowe białka! Skorzystaj z  różnorodność smaków w potrawach z rybą i mięsem, które jako doskonałe źródła białka pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy.

Z czego składa się dieta?

dieta wiosenna-niski indeks glikemiczny-okładka

Nie wiesz, czy ta dieta jest dla Ciebie? Sprawdź listę zakupów i zobacz czy są w niej produkty, których nie lubisz!

NOWOŚĆ!

Gotowa lista zakupów na każdy dzień!

Wszystkie posiłki są proste, większość ugotujesz w 10-20 minut ale nie jest to dieta super szybka z gotowców – taką przygotuje dla Ciebie w przyszłości:)

Potrawy możesz wymieniać dowolnie między dniami – w ramach danych śniadań, obiadów i kolacji (o podobnej kcal)🙂 

👉 Dieta zawiera podpowiedzi co do wymienników do mięsa czy mleka. 

Zobacz moje dania:

  • ODŻYWCZA OWSIANKA DLA MIKROBIOTY (IG: 37)
  • WIOSENNY MAKARON PAD THAI (IG: 51)
  • LEKKIE SIN CARNE Z CIECIERZYCY (IG: 46)
  • WIOSENNY TOST JAJECZNY (IG: 45)
  • DOMOWY CHLEB PSZENNO-ŻYTNI (PRZEPIS NA 10 PORCJI)
  • SPAGHETTI ALLA CARBONARA (IG: 52)
  • LIKOPENOWY ODŻYWCZY KURCZAK (IG: 55)
  • ŚNIADANIOWY BAJGIEL Z JAJKIEM (IG: 57)
  • SEZAMOWY KURCZAK Z WRAPEM (IG: 55)
  • DOMOWY WRAP ORKISZOWY (PRZEPIS NA 4 PORCJE)
  • ROZGRZEWAJĄCA SAŁATKA Z FETĄ (IG: 58)
  • ŚNIADANIOWY CROISSANT (IG: 51)
  • KOPYTKA Z SEROWYM INDYKIEM (IG: 63)
  • PULPECIKI WOŁOWE Z CZERWONYM RISOTTO (IG: 48)
  • JAJKA PO TURECKU Z WRAPEM (IG: 53)
  • KALAFIOR CURRY Z MORSKIMI KOTLECIKAMI (IG: 31)
  • ODŻYWCZE OWSIANE PANCAKES (IG: 42)
  • KOLOROWY OMLET (IG: 36)
  • EKSPRESOWA PIZZA (IG: 56)
  • WIOSENNY BOWL (IG: 41)
  • HUMMUSOWE GRZANKI (IG: 38)
  • BURACZANE KASZOTTO Z KURCZAKIEM (IG: 29)
  • WARZYWNY GULASZ Z ZIEMNIACZKAMI (IG: 60)

Dodatkowe przepisy:

  • PEŁNOZIARNISTE PANCAKES Z JOGURTEM CYTRYNOWYM I OWOCAMI (IG: 53)
  • TOFU PANCAKES (IG: 44)

Dla kogo jest ta dieta?

Dla kobiet

Dla osób, które cierpią na:

Zobacz opinie o poprzedniej diecie w tym stylu:

Pierwsze opinie o diecie wiosennej:

opinia-dieta-wiosenna

Jeśli masz problem z dobraniem kaloryczności diety skorzystaj z kalkulatora.

FAQ

Nie układam tej diety pod nadczynność, ale udowodniono, że w tej chorobie także należy jeść p/zapalnie z niskim IG oraz bogatoodżywczo. Dodatkowo potrzebujemy tu więcej białka – więc moja dieta to zapewnia. Także jak najbardziej można ją kupić i stosować. Jednak zalecenia tarczycowe oraz suplementacyjne nie są dostosowane pod nadczynność tarczycy.

W celu określenia kaloryczności możesz skorzystać z mojego kalkulatora. SPRAWDZAM

Makro diety: Białko – 25%, Tłuszcz – 35%, Węglowodany – 40%

W zależności od kaloryczności diety – średnio 35 gramów na dobę.

W zależności od kaloryczności – ok 800 mg wapnia i 18 mg żelaza.

Tak, pomoże Ci uregulować stężenia glukozy na czczo.

Polecam dietę, którą przygotowałam specjalnie dla takich osób jak Ty! Na bazie zimowej diety ułożyłam dietę dla osób z chorobą Hashimoto lub niedoczynnością – sprawdź tu >>> Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie dla osób z chorobą Hashimoto lub niedoczynnością tarczycy!

Nie polecam w takich stanach tej diety.

Tak jak najbardziej. Przy karmieniu dieta powinna być różnorodna.

Nie polecam tej diety dla kobiet w ciąży. 

3 opinie dla e-Book: Szybka, wiosenna dieta – niski IG

  1. Mateusz Graja (zweryfikowany)

    Dieta Wiosenna jest przepyszna ! na Punkcie Croissanta na śniadanie oszalałem! Żona chlebek z przepisu uwielbia, bardzo dobre posiłki, szybkie w przygotowaniu i co najważniejsze dają uczucie sytości ale nie przejedzenia ❤️

  2. Mateusz Graja (zweryfikowany)

    Dieta Wiosenna jest przepyszna ! na Punkcie Croissanta na śniadanie oszalałem! Żona chlebek z przepisu uwielbia, bardzo dobre posiłki, szybkie w przygotowaniu i co najważniejsze dają uczucie sytości ale nie przejedzenia, pozdrowienia M.G

  3. Kasia (zweryfikowany)

    Testuję „Wiosenną dietę” od około tygodnia. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak pysznie i zdrowo jadłam. Rewelacja! Proponowane dania są cudowne w smaku, łatwe w przygotowaniu i naprawdę mega sycące. Polecam każdemu! 🙂

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…