e-Book: Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie

99,00 

7 dni, 3 posiłki dziennie czyli 21 prostych i wyjątkowo smacznych przepisów – wypróbuj gotową dietę o niskim indeksie glikemicznym!

Gotowa dieta stworzona z myślą o każdym, kto szuka równowagi i zdrowia  – bez zbędnych wyrzeczeń. Przepisy na potrawy, które pomogą Ci unikać skoków cukru we krwi, poprawia trawienie i będą wspierać metabolizm. Większość posiłków ugotujesz w 10 – 15 minut!

Makro: Białko – 25%, Tłuszcz – 35%, Węglowodany – 40%
Błonnik: W zależności od kaloryczności diety – średnio 35 gramów na dobę.
Kaloryczność do wyboru: 1600/1800/2000/2200

Nowość! Dokup dietę dla partnera. Jeśli chcesz gotować razem ale nie wiesz ile produktu kupić – dokup za jedyne 20 zł inną kaloryczność. Specjalnie dla Ciebie stworzyłam też 2200 kcal aby Twój mąż/partner jadł razem z Tobą! 

This item: e-Book: Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie 99,00  99,00 

Kup drugą kaloryczność za 20zł!

Aby dokupić drugą wersję zaznacz poniżej checkbox i wybierz kaloryczność drugiej diety

1 × e-Book: Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie 20,00 
Kaloryczność

Nowość! Dokup dietę dla partnera. Jeśli chcesz gotować razem ale nie wiesz ile produktu kupić – dokup za jedyne 20 zł inną kaloryczność. Specjalnie dla Ciebie stworzyłam też 2200 kcal aby Twój mąż/partner jadł razem z Tobą! 

Czy kiedykolwiek marzyłaś o diecie, która nie tylko przynosi korzyści zdrowotne, ale także podkreśla walory smakowe Twoich ulubionych dań? Mój zimowy jadłospis stworzony we współpracy z doświadczonym kucharzem z Bydgoszczy został zaprojektowany z myślą o osobach, które pragną znaleźć skuteczne i pyszne rozwiązania na swoje problemy metaboliczne.

🍲 Smaczna i pyszna:

ta dieta to nie tylko ograniczenia i nakazy. To kulinarne doświadczenie, w którym smak i przyjemność jedzenia idą w parze z troską o zdrowie. Znajdziesz tu mnóstwo przepisów, które nie tylko wspierają kontrolę cukru we krwi, ale także wzbogacają codzienny jadłospis pysznymi daniami!

⏱️ Szybka i wygodna:

wszystkie przepisy są zaprojektowane z myślą o Twoim zapracowanym harmonogramie. To niezwykle proste i szybkie dania, które pozwolą Ci cieszyć się zdrowym odżywianiem nawet w czasie najbardziej intensywnych dni.

💰 Ekonomiczna i współtworzona z kucharzem:

jadłospis nie tylko wspiera Twoje cele zdrowotne, ale także uwzględnia Twój budżet. Kucharz towarzyszy Ci w podróży ku lepszemu zdrowiu, kreując przepisy oparte na sezonowych produktach i dostosowanych do Twoich preferencji.

bowl z kurczakiem zimowa dieta niski indeks glikemiczny

🌱 Przeciwdziała stanom zapalnym

Dieta bogata w antyoksydanty, które wspierają zdrowie przeciwdziałając stanom zapalnym i zapewniają energię na cały dzień. 

🥗 Elastyczna i różnorodna

Potrawy możesz dowolnie wymieniać między poszczególnymi dniami (w ramach posiłków: śniadań, obiadów i kolacji), co sprawia, że jesz to, na co masz w danym dniu ochotę, a nie to co narzuca Ci plan.

🎣 Pełna wartościowego białka

Wzbogać swoją dietę w wartościowe białka! Skorzystaj z  różnorodność smaków w potrawach z rybą i mięsem, które jako doskonałe źródła białka pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy.

Z czego składa się dieta?

zimowa dieta niski indeks glikemiczny

Nie wiesz, czy ta dieta jest dla Ciebie? Sprawdź listę zakupów i zobacz czy są w niej produkty, których nie lubisz!

NOWOŚĆ!

Gotowa lista zakupów na każdy dzień!

Wszystkie posiłki są proste, większość ugotujesz w 10-20 minut ale nie jest to dieta super szybka z gotowców – taką przygotuje dla Ciebie w przyszłości:)

Potrawy możesz wymieniać dowolnie między dniami – w ramach danych śniadań, obiadów i kolacji (o podobnej kcal)🙂 

Z jakich posiłków składa się ta dieta?

  • Zimowe naleśniki
  • Twarogowy omlet ze szpinakiem
  • Kanapki z pastą rybną i buraczkiem
  • Warzywna szakszuka z chorizo
  • Leśna zapiekanka z twarogiem
  • Tost francuski z cytrynowym jogurtem
  • Leśna jajecznica z zielonym twarożkiem
  • Kalafiorowa sałatka curry
  • Kokosowy makaron z fasolką i indykiem
  • Szybkie kaszotto z indykiem
  • Wątróbka z jabłkiem i ziemniaczkami
  • Wołowina w sosie porowym z kopytkami
  • Kurczak curry z kuskusem i marchewką w sosie jogurtowym
  • Wrap z kurczakiem z sosem czosnkowym
  • Kokosowa zupa z batatów z mozzarellą
  • Bowl pełen zdrowia z kurczakiem
  • Kolorowa kanapka ze smażoną fetą i jajkiem sadzonym
  • Zielone placuszki w sosie koperkowym
  • Sałatka z kozim serem w sosie musztardowo-miodowym

Dla kogo jest ta dieta?

Dla kobiet, które pragną odmiany w swoim odżywianiu i dążą do osiągnięcia zdrowszego stylu życia, zimowy jadłospis o niskim indeksie glikemicznym jest właśnie tym, czego szukasz.

Dla osób, które cierpią na:

Dla osób z chorobą z tarczycy – tu mam wersję specjalnie dla Ciebie – sprawdź tu!

Zobacz opinie o diecie:

Jeśli masz problem z dobraniem kaloryczności diety skorzystaj z kalkulatora.

FAQ

Nie układam tej diety pod nadczynność, ale udowodniono, że w tej chorobie także należy jeść p/zapalnie z niskim IG oraz bogatoodżywczo. Dodatkowo potrzebujemy tu więcej białka – więc moja dieta to zapewnia. Także jak najbardziej można ją kupić i stosować. Jednak zalecenia tarczycowe oraz suplementacyjne nie są dostosowane pod nadczynność tarczycy.

W celu określenia kaloryczności możesz skorzystać z mojego kalkulatora. SPRAWDZAM

Makro diety: Białko – 25%, Tłuszcz – 35%, Węglowodany – 40%

W zależności od kaloryczności diety – średnio 35 gramów na dobę.

W zależności od kaloryczności – około 900-1100 mg wapnia (czyli dokładnie 100% zapotrzebowania), cynku – między 14 a 16 mg (czyli dokładnie 100% zapotrzebowania) a żelaza ok 20- 21 mg, gdzie zapotrzebowanie u kobiet wynosi 18 mg więc wszystko zostało spełnione tak byś miała odżywczą dietę.

Tak, pomoże Ci uregulować stężenia glukozy na czczo.

Polecam dietę, którą przygotowałam specjalnie dla takich osób jak Ty! Na bazie zimowej diety ułożyłam dietę dla osób z chorobą Hashimoto lub niedoczynnością – sprawdź tu >>> Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie dla osób z chorobą Hashimoto lub niedoczynnością tarczycy!

Nie polecam w takich stanach tej diety.

Tak, jak najbardziej. Kobieta karmiąca powinna spożywać dietę różnorodną.

Nie polecam tej diety dla kobiet w ciąży. Nie zwróciłam tu uwagi na aspekty wtedy ważne jak np brak serów pleśniowych itd.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „e-Book: Szybka, zimowa dieta – Indeks Glikemiczny na niskim poziomie”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…